Najczęstsze pytania

Zanim napiszesz bezpośrednio do nas, sprawdź najczęściej zadawane pytania – możliwe, że znajdziesz tu odpowiedź od razu.

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz zakładać konta, aby złożyć u nas zamówienie – wystarczy, że opłacisz zamówienie bez rejestracji. Warto wiedzieć jednak, że założenie konta ułatwia śledzenie paczki i składanie przyszłych zamówień – szybciej i wygodniej, tak jak każdy lubi.

Chcę wypisać się z newslettera. Co zrobić?

Jeżeli chcesz wypisać się z newslettera, możesz to zrobić przy otrzymanej wiadomości z newslettera. W każdym mailu z newslettera, na samym końcu wiadomości znajduje się link, dzięki któremu możesz zrezygnować z subskrypcji.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zapłacić za zamówienie możesz za pomocą szybkich płatności BLIK, Google Pay, Apple Pay oraz odroczonych płatności Klarna. Możesz wybrać też tradycyjne sposoby, takie jak: karta płatnicza czy przelew online.

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Czas dostawy wynosi od 6 do 12 dni roboczych, w zależności od metody płatności i miejsca dostawy. Zamówienia opłacone z góry wysyłane są z naszych zagranicznych magazynów, a zamówienia za pobraniem – z Polski.

Jak sprawdzić aktualny status zamówienia?

Aby sprawdzić aktualny status zamówienia wybierz z menu stronę ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA i wpisz dane z zakupu – numer zamówienia lub numer przesyłki.

Dlaczego nie otrzymałem/am kodu rabatowego z newslettera?

Po zapisie do newslettera wysyłamy e-mail z kodem rabatowym. Jeżeli e-mail nie jest widoczny w głównej skrzynce, proszę sprawdzić również foldery „Oferty", „Powiadomienia" czy “Spam”. Przypominamy, że kod rabatowy nie łączy się z wszystkimi promocjami i jest do jednorazowego wykorzystania.

Otrzymałem towar i nie jest on zgodny z zamówieniem. Co robić?

Stawiamy na jak najlepszą obsługę klienta, jednak dla nas również pracują tylko ludzie, którzy niestety czasem mogą pomylić etykiety czy produkt. W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 789119925 lub na adres e-mail kontakt@ergomag.pl. Obsługa Klienta odpowiada na wiadomości w kolejności otrzymanych zapytań, ale nie później niż w ciągu 3 godzin.

Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć, kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta za pomocą e-maila. Zapytanie należy przesłać na adres: kontakt@ergomag.pl . W przypadku wady lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu, należy przesłać zdjęcie ukazujące powstałą wadę. Przyspieszy to proces reklamacyjny.

Dlaczego warto nam zaufać?

  • 14 dni na zwrot wszystkich produktów
  • 30 dniowa gwarancja satysfakcji
  • Darmowa dostawa przy płatności z góry
  • Odpowiadamy w ciągu 3 godzin
  • Realne efekty i pozytywne opinie klientów

 

Kontakt bezpośredni
Jeśli masz inne pytanie lub po prostu chcesz się z nami skontaktować:

kontakt@ergomag.pl
Odpowiadamy maksymalnie w ciągu 3 godzin w dni robocze.